Як позбутися помилок 03130031-2F70 / -2F71 / -2F72 в плоттерах Canon imagePROGRAF iPF670/iPF770
- 3130031-2F70 (загальна помилка)
- 3130031-2F71 (лівий блок подачі чорнила)
- 3130031-2F72 (правий блок подачі чорнила)
Одна з найбільш вірогідних причин цих несправностей може заключатися у використанні в неякісного чорнила. Якщо показники плинності і електропровідності чорнила, яке використовується, істотно відрізняються від оригінального, плоттер видасть помилку. У більшості випадків, перехід на якісне чорнило знімає цю проблему і відновлює працездатність плоттера.
Для того щоб скинути цю помилку, виконати наступні дії:
- Заправте картриджі якісним чорнилом та встановіть в плоттер.
- Увімкніть плоттер і зайдіть в сервісне меню.
- Через сервісне меню замінити друкуючу головку.
- Вимкнути плоттер і знову включити.
Також проблема усувається встановленням оригінального картриджа. Після того, як проблема буде усунена, необхідно щоб плоттер попрацював деякий час на оригінальних картриджах, потім знову можна переходити на перезаправні картриджі.
- «Збій у системі подачі» в принтерах та БФП HP Officejet на картриджах 953, 932, 933, 950, 951У якийсь момент принтер HP OfficeJet на картриджах 953, 932, 933, 950, 951 може видати помилку «Збій у системі подачі» з текстом «Помилка подачі. Спробуйте встановити інший картридж та переконайтеся, що він не порожній» і вказівкою кольору картриджа. Виникає вона через спрацьовування датчика наявності/відсутності чорнила та тиску помпи в друкуючій головці та одночасної нормальної роботи чипа картриджа.Повна версія статті
- Скидання лічильника ємності для відпрацьованих чорнил ("памперса") на плоттерах Canon imagePROGRAF iPFОбслуговуючий картридж, ємність для відпрацьованого чорнила або "памперс" — це пластикова ємність з абсорбером, в яку потрапляє чорнило при прокачуванні та чищення друкуючої головки плоттера.Повна версія статті